Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování /
Kniha ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, j...
Hlavní autor: | Caron, Nicolas, 1964- |
---|---|
Další autoři: | Desbrosseová, Ludmila |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky Francouzsky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2012
|
Vydání: | 2. vyd. |
Edice: |
Manažer
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Kniha ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k uzavření prodeje, jak udržovat dobré vztahy se zákazníky. Již třetí vydání této ceněné knihy přináší nové strategie prodeje, které vycházejí ze současného stavu trhu a vyšších požadavků zákazníka, a dále zcela novou kapitolu o tom, jak v náročném prostředí současného trhu pracovat s vlastní motivací, udržovat pozitivní přístup a překonávat negativní vlivy. |
---|---|
Popis jednotky: |
Přeloženo z francouzštiny Obsahuje grafy, tabulky |
Fyzický popis: |
269 s. : il. ; 24 cm |
Bibliografie: |
Bibliografie na s. 269 |
ISBN: |
9788024740492 |