Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování /

Kniha ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, j...

Celý popis

Hlavní autor: Caron, Nicolas, 1964-
Další autoři: Desbrosseová, Ludmila
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Francouzsky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2012
Vydání: 2. vyd.
Edice: Manažer
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02339nam a2200337 4500
001 7812
005 20220328101448.0
008 150312s2012 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788024740492  |q (brož.) :  |c 339.00 Kč 
040 |a FMG539  |b cze 
041 1 |a cze  |h fre 
080 |a 339  |2 h 
100 1 |a Caron, Nicolas,  |d 1964-  |4 aut  |9 26228 
245 1 0 |a Prodej problémovým zákazníkům :  |b klíč k vyjednávání a přesvědčování /  |c Nicolas Caron ; [překlad Eva Černá, Ludmila Desbrosseová] 
250 |a 2. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2012 
300 |a 269 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Manažer 
500 |a Přeloženo z francouzštiny 
500 |a Obsahuje grafy, tabulky 
504 |a Bibliografie na s. 269 
520 2 |a Kniha ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k uzavření prodeje, jak udržovat dobré vztahy se zákazníky. Již třetí vydání této ceněné knihy přináší nové strategie prodeje, které vycházejí ze současného stavu trhu a vyšších požadavků zákazníka, a dále zcela novou kapitolu o tom, jak v náročném prostředí současného trhu pracovat s vlastní motivací, udržovat pozitivní přístup a překonávat negativní vlivy. 
653 1 |a obchod  |a prodej  |a zákazníci  |a management  |a psychologie  |a přesvědčování  |a strategie  |a obchodníci 
700 1 |a Desbrosseová, Ludmila  |4 trl  |9 26229 
765 0 |t Vendre aux clients difficiles 
830 0 |a Manažer  |9 26841 
910 |a FMG539 
942 |c KN 
999 |d 7812 
993 |0 1  |1 420500116000  |4 0  |6 NO_339_000000000000000  |7 0  |9 10658  |a 1.00  |b 0  |c 116000  |d 2015-03-12  |e 0  |f NOSOVICE  |g NO 339  |h 339.00  |i Grada Publishing  |j 127  |l NOSOVICE  |n 0  |r 2022-03-28  |t 5  |w 2022-03-28  |y KN 
993 |0 0  |1 420500116002  |4 0  |6 ZE_339_000000000000000  |7 0  |9 10659  |a 1.00  |b 0  |c 116002  |d 2015-03-12  |e 0  |f ZERMANICE  |g ZE 339  |h 339.00  |i Grada Publishing  |j 127  |l ZERMANICE  |n 0  |r 2023-08-09  |t 5  |w 2022-03-28  |y KN